Thursday, October 30, 2008

pengalaman keje pertama...

Ni la experience ak yang pertama bekerja..dulu2 ak tak penah pun rasa camne sebenarnya bekerja...abis spm duk umah..abis matrik pun duk umah..anak pmpuan sowang so mak ak cam susah sket nak kasik...bulan 6 aritu start la life ak sebagai lecturer kat kksm...mmm ap prasaan ak keje???....actually, sukerrrrrrrr :)...best keje...pada aku keje ngan study cam takde big difference sgt..sebabnya team keje ak kat sini pun member2 baik time study dulu...still tak tinggal buku2..pendek kata aku boleh sesuaikan diri n hepi ngan ap yang aku buat skang... Suasana keje kat sini pun ok..staff die ramah..takde gap dari bawah sampai yang paling atas...cuma masalah dalaman tu biasa la..mana2 pun ada..get into the company then you know..ap2 pun kolej ni tetap ok...

Klu dulu rutin hidup aku bangun pagi gi kelas/ward-->balik hostel-->study/tido-->malam wat keje-->weekend kuar ngan member jalan2...skang lain sket...

klu tgk cam boring kot orang kata... bangun pagi--->gi keje--> cek email +buat slide yang nak ngajar--> masuk kelas ngajar---> wat soalan kuiz/exam/tanda tutorial student---> kul 5 lebih balik umah---> sampai umah masak (..ari rabu je tur
n aku..hehe)--> tgk tv--->tido....sok bangun balik.. camtu la hari2 weekend pun duk umah ngan member , sebab kitorang...

BELUM ADA ..HUHU!!!


baru keje kan..tengah nyimpan...insyaALLAH one day sure rezki ada gak kan...tapi ..aku ada plan lain gak..so wait n seeeee..jeng3X...bukan wawen tauuu...tapi aim aku yang kat bawah ni..

UKM

MASTER...AMIN...

No comments: