Tuesday, March 31, 2009

sekitar kerja sebagai pengajar....

lesson plan...hahahahha...ketawa?..apsal ketawa??...lesson plan bkn bende klakar pun...sebenarnya hari ni aku tlh dengan jaya 'mentafakurkan' diri dalam ofis selama berjam-jam untuk settlekan sumer lesson plan aku yang tertunggak...huuhu...skang pun stil lagi 'terngiang-ngiang' format lesson plan dalam kepala ni... (teringat plak time study dolu2 aku penah dapat C untuk lesson plan aku for subject nursing education...huhu)..dari umah lagi mmg da set dalam kepala..arini aku nak gak siap lesson plan haku..gambate!!...dengan penuh semangat aku melangkah masuk ke opis..(bila tgk byk bende atas meja cam memo meeting,nota student utk klas sok, soklan kuiz student, beralih gak fokus sket)..tapi haha tak hirau itu sume..lesson plan jugak goal arini...so start dari kul 8.30 aku trus lesson plan nih...akhirnya siap..yipppeee...tngahari reward diri sendiri gi makan kuew teow sup ngan mid...habis satu hal..goal seterusnya siapkan soalan final asas kejururawatan untuk exam student bulan 6 ni.. ^ -^

p/s: semalam mimpi kasma ngan maa..apela kabar diorang kat sana

No comments: