Monday, May 4, 2009

drive sendiri gi keje???

Real story....really happened ppl !!...huuuhu..sebenarnya debar tak abis lagi..huhu..sepanjang hayat aku tak penah drive sorang2..klu ada pun mesti adik ada kat sebelah..jadik co-pilot (sebab ak ni 'buta jalan' hoho...tau tak penyakit tu?....in short penyakit susah ingat jalan)....selama 2 hari ni aku kena tido umah abg kat tldm nu...kena teman wife die sebb abg duty...bgn tido tadi da fikir dah..camne la klu aku silap jalan...camne nak u-turn??, klu tersilap masuk jalan sehala camne??...klu bwk kancil takpe gak..halus sket...ni wira sedan...pening pikir..klu la keta leh lipat2 masuk dalam kotak balik takpe gak...ishhhhhh...lagi satu.. pengkalan tldm ni nak masuk kuar kna tinggal IC..semalam dengan jayanya abg aku 'menyeludup' ak masuk..ntah ap die kelentong kat MP tu ntah...so pagi tadi tak pasal2 aku plak yang risau...camne klu MP tu tahan aku kat gate??...nak jawab ape??....aku ni muka tak reti nipu..walaupun ak sedaya upaya cuba nak wat muka confident semasa menipu still orang leh tau...huuuu...(tapi MP tu tak tahan pun..siap salute lagi haha..ye ar keta abg)....tapi pape pun...selamat sampai kat opis..kul 740 da sampai..lecturer yang pertama sampai FYI (prasan jap sebab seblum ni tepat kul 8 baru sampai opis huhu..)...

p/s: pasni leh la beli keta sendiri hehe ;P

No comments: